Vers otthonról

A KOCKÁT ELVETETTEM

Ha csendben szelíden

tettekre ösztönöz nemzetem,
nem maradhatok tétlen, hűtelen.
Alázattal tudatom tervemet,
mit hét éven át terveztem.
Bátorkodok megmutatni e levélbe.

Ha velem azonos rezgésen működik lelke,
nem kell bizonygatnom, magyarázni Önnek,
mennyire szükség van ma kézzelfogható tettre.
Több ezer éves múltunk megírva-róva mesékbe,
64 kockára ragasztva, 24 jellegzetes képet
eljuttatva 3-9 éves tisztalelkű gyermekeknek,
ezzel játszva, hallgatva a meséket,
majd felnőve alkothatunk öntudatos,
emeltfejű büszke nemzetet.

Gondolja át, elejétől végig,
s tisztelettel kérdem,
csemetéink bimbózó tudatát tölteni,
nem ilyennel kéne?
Ha felmérte e feladat súlyát, hatását,
s ha kell ez, rá kell jönnie,
egyedül, kevés vagyok ehhez.

Ezért tiszta szívvel kérem,
ha gondolja, segítsen ebben,
mert belül érzem,
ösztönöz nemzetem,
csendben, szelíden,
s nem maradhatunk tétlen, hűtelen.

Tisztelettel: csak egy ember

Vélemény, hozzászólás?

